Catalogue canadien de recherches policières

Police departments as learning laboratories / by Edward R. Maguire.

Cette page Web a été archivée dans le Web

L’information dont il est indiqué qu’elle est archivée est fournie à des fins de référence, de recherche ou de tenue de documents. Elle n’est pas assujettie aux normes Web du gouvernement du Canada et elle n’a pas été modifiée ou mise à jour depuis son archivage. Pour obtenir cette information dans un autre format, veuillez communiquer avec nous.

Localisation

Recherches policières canadienne

Ressource

Livres électroniques

Auteurs

Publié

Bibliographie

Includes bibliographical references.

Description

1 online resource (15 pages)

Note

Caption title.

Résumé

"Like all organizations, police agencies collect, store, process, analyze, interpret, and react to information. But they often fail to collect or assemble information useful for assessing their performance. Even when such information is available, they rarely analyze it in meaningful ways, learn from it, and implement changes based on what they have learned. In this paper, a systematic framework will be suggested within which police agencies can make greater use of information and measurement to enhance their capacity for systematic, organizational learning. As they begin to operate like learning laboratories, police organizations will move closer to becoming “intelligent organizations,” capable of continuous reflection, adaptation, and renewal."--Includes text from page 1. .

Sujet

Accès en ligne

Collection

Ideas in American policing (Police Foundation (U.S.)) ; no. 6 (Aug. 2004)

Date de modification :