Catalogue canadien de recherches policières

Reflecting blues : perceptions of policing students undertaking a Preparing to Teach in the Lifelong Learning Sector (PTLLS) course with regard to reflective practice and associated skills / by Richard Malthouse.

Cette page Web a été archivée dans le Web

L’information dont il est indiqué qu’elle est archivée est fournie à des fins de référence, de recherche ou de tenue de documents. Elle n’est pas assujettie aux normes Web du gouvernement du Canada et elle n’a pas été modifiée ou mise à jour depuis son archivage. Pour obtenir cette information dans un autre format, veuillez communiquer avec nous.

Localisation

Recherches policières canadienne

Ressource

Livres électroniques

Auteurs

Publié

Bibliographie

Includes bibliographical references.

Description

1 online resource (469 pages)

Note

Thesis (Ph.D.)--Brunel University, 2011.

Résumé

"This research considered the perceptions of policing students who attended a Preparing to Teaching in the Lifelong Learning Sector (PTLLS) course at a Central London College for Further Education, in relation to their study needs, motivation levels, relevant support and reflective practice. This phenomenological study considered 15 students from the Metropolitan Police Service (MPS) employing the use of semi-structured interviews to gather data."--Abstract.

Sujet

Accès en ligne

Date de modification :